Garage  Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 

muutoskatsastuksessa vaadittavia papereita.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Muutoskatsastus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Viliz



Liittynyt: 12 Maa 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: Su Maa 18, 2012 2:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin 1.6l taunuksen johon on vaihdettu 2.0l moottori ilman muutoskatsastusta. Ja tarkoitus olisi ottaa tästä taunuksesta omaan projektiin moottori. Joten kelpaako katsastusmiehelle todisteeksi taunuksen rekisteriote ja selitys että taunukseen josta moottorin otin on vaihdettu vaihtomoottori joskus ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ohc
Moderaattori


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 320
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: Pe Maa 23, 2012 11:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viliz kirjoitti:
Ostin 1.6l taunuksen johon on vaihdettu 2.0l moottori ilman muutoskatsastusta. Ja tarkoitus olisi ottaa tästä taunuksesta omaan projektiin moottori. Joten kelpaako katsastusmiehelle todisteeksi taunuksen rekisteriote ja selitys että taunukseen josta moottorin otin on vaihdettu vaihtomoottori joskus ?


Ei sitä katsastusmiestä kiinnosta mistä se "projekti autosi" kone on peräisin. Projekti autosi vaan vastaamaan kaikilta osin 2.0 mallia ja siinä se.
_________________
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Sultzi
V.I.P


Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä: 791
Paikkakunta: Kalvola

LähetäLähetetty: La Maa 24, 2012 12:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.
_________________
Sodat sodittu
www.esapeltonen.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ohc
Moderaattori


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 320
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: La Maa 24, 2012 4:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sultzi kirjoitti:
Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.


Taitaa olla taas näitä konttori kohtaisia juttuja. Ei tääläpäin ole ainakaan minulta koskaan kyselty mistä vaihdettu osa on ja aika monta muutoskatsastusta tullut kuitenkin tehtyä.
_________________
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Dogi



Liittynyt: 25 Maa 2014
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: Ma Hei 14, 2014 11:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä olis jossain välissä tarkoitus ruuvata alkujaan litraseen ankkaan 1,3 crossflow tekniikka. Jos tällaiseen olis papereita niin olis tervetullutta. Smile Muutenkin tietämystä tietysti levyjarruista eteen jne. tullaan tarvitsemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esco68



Liittynyt: 17 Lok 2009
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 7:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin, käytetääs tätä topiccia, kun uutta en viitsi tehdä...

Eli taaspa kysymyksiä mk1 Escortiin liittyen ja muutoskatsastukseen.
Kysymys siis kuuluu, että mikä on mk1 Escortin mallisarjan moottoreista painavin ja paljonko sen paino on? Netistä hieman koitin etsiä, mutten löydänyt mitään järkevää. +20% taitaa saada olla koneen paino verrattuna mallisarjasta painavimpaan koneeseen nähden.

Olettekos punninneet moottoreita koskaan? Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAp



Liittynyt: 22 Tou 2006
Viestejä: 60
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 9:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuollahan se on, linkki lappuseen jossa myös painot:
http://www.finnishclassicfords.net/forum/viewtopic.php?t=3638
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esco68



Liittynyt: 17 Lok 2009
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 9:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TAp kirjoitti:
Tuollahan se on, linkki lappuseen jossa myös painot:
http://www.finnishclassicfords.net/forum/viewtopic.php?t=3638


Ai perhana, katos vaan! Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Renton



Liittynyt: 19 Hel 2017
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: Ke Hel 22, 2017 8:22 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sultzi kirjoitti:
Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.


Eikö tää ns. omavalmistemoottorina ilmoittaminen ole nykyisin aika yleistä. Esim. jos on tarvis penkittää vakiota hitusen alemmat tehot moottorista että päästään tehorajoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Osku



Liittynyt: 18 Jou 2017
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: La Syy 15, 2018 9:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Terve lämmitelen tässä ajatusta siitä Että kun nykyisistä kahdesta projectista jompi kumpi vapauttaa paikkansa kaivelisin Vanhakoppani naftaliinista ja rupeisin rakentamaan sitä. Koska tiedän että lupa rumba on oma shownsa ajattelin tässä muiden projectien sivussa ruveta selvittämään tuota projectia. Esco on alkujaan 1.3 ja vaatii siis kaiken uusiks tekniikan puolelta ja siitä päästäänkin kysymykseen koneen vaihdon papereista. Yleensähän mallisarjan isoin+20% on läpihuuto juttu jos muu tekniika vastaa vähintään mallisarjan isointa. Eli BDA(Vai pitäiskö sanoa BDB) lienee referensi eikö niin, paljonko siinä oli max pollet tehtaalta? Näkyis lukevan lähteestä riipuen 120 tai 200 mikä on virallinen?
Itse vähän jahkailin ton Zetecin Duratecin ja Ecoboostin välillä onko kokemuksia ja jos niin millaisia. Tavoitteena on tehdä suht vikkelä siviili peli nelilinkeilä ja säädetävillä tukivarsilla mutta ja päivitetyillä jarruilla ja esim sierran laatikolla. Onko lupa viidakossa kuoppia jota tarttis välttää? Mikä noista koneista on halvin nostaa jonnekn 300hp toisellepuolelle? olettaisin että se on ecoboost koska se on jo siellä joissain versioissa mutta miten iso hinta ero mootoreissa sitten lähdössä on pitää myös huomioida. Mikä muuten on pieni tehosin nelimuknen ecoboost jota on helppo kiusata ylemmäs, tai siis mikä on paras aihio joka mahtuu tohon BDA +20% specsii. Ehdotomasti haen nelimukista koska aikoinaan kun ruuvailin enemmän escorteja enimmäkseen OHC ja Kent koneisia niin toi yllä kuvattu alusta nelimukisen painojakaumalla oli tosi kiva ajaa ja haluaisin kokeasen taas mäiden vuosien jälkeen. Tosin varsinkaan kentikonetta ei ole ikävä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Osku



Liittynyt: 18 Jou 2017
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: To Syy 20, 2018 11:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko tää foorumi todella näin kuollut?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
6.2vani



Liittynyt: 07 Mar 2009
Viestejä: 39

LähetäLähetetty: Pe Syy 21, 2018 2:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

käyppä kokeileen tuolla http://www.fordclub.fi/foorumi/index.php siellä on jonkin laista elämää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAp



Liittynyt: 22 Tou 2006
Viestejä: 60
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Pe Syy 21, 2018 7:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolla on lappu

http://www.finnishclassicfords.net/katspap.php

BDA 85 kw tai 115 hp tehokkain,
OHC 74 kw tai 100 hp suurin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Osku



Liittynyt: 18 Jou 2017
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: La Syy 22, 2018 7:40 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos tiedoidta tuo 115 yllätti, siiryn sitten tuolle foorumille, mutta tuo on jo hyvä alku info. Aika rajoittava tuo teholukema kyllä on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
m_pajula
Site Admin


Liittynyt: 18 Maa 2006
Viestejä: 1561
Paikkakunta: hartola

LähetäLähetetty: La Syy 29, 2018 10:15 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Osku kirjoitti:
Onko tää foorumi todella näin kuollut?


alkaa tuntumaan että perinteisten keskustelufoorumien aika alkaa olla ohi.
_________________
..väärällä vuosikymmenellä syntynyt..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
6.2vani



Liittynyt: 07 Mar 2009
Viestejä: 39

LähetäLähetetty: La Syy 29, 2018 11:37 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

facepuukissa kö sitä nykyään ollaan?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isoatlas



Liittynyt: 04 Hel 2007
Viestejä: 443
Paikkakunta: Suonenjoki

LähetäLähetetty: Ma Lok 01, 2018 4:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siellä on aktiivisempaa...tämä foorumi on ollut aika hiljainen jo 10vuotta, tietenkin hiljentynyt lisää huomattavasti viime vuosina.
_________________
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport 4d Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Osku



Liittynyt: 18 Jou 2017
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: To Lok 11, 2018 9:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmi toi toinen foorumi jossa nyt hengaillu on lian täynnä kaikkea väärän vuosituhannen kamaa ja paria sierraa lukuunottamatta ei sieläkään takatuuppari jengiä hirveesti ole.
Facebookissa en itse ole enkä mene.
Toiset foorumit on kuollu ja toiset porskuttaa ihan hyvin, tölkki foorumi rokkaa hyvin harmi jos Fordeilla ei ole vastaavaa. Onko muuten Jenkki foordeilla joku oma sivu? aattelen että jos tohon välikoppaan heittäs jenkki foordin askin ja perän jostain vakio vehkeestä tulis kerralla halpa ja kestävä. Perän tietenkin joutuu kaventaa ja kardaanin lyhentää. Joten aattelin että jos sellanen foorumi on niin voisin käydä sielä huutelemassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isoatlas



Liittynyt: 04 Hel 2007
Viestejä: 443
Paikkakunta: Suonenjoki

LähetäLähetetty: Pe Lok 12, 2018 9:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Overdrive.fi on jenkkipainotteinen harrasreajoneuvofoorumi...siellä pyörii paljon kaikkia muitakin harrastavia.

Itsekkin vastustin vuosikausia facebookkia, mutta annoin periksi ihan vain sen takia kun siellä liikkuu niin paljon osia ja tavaraa niissä osto / myyntiryhmissä.
_________________
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport 4d Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Capri 3000 GTXL -70
Consul 2800 Turnier Automatic -73
Torino Brougham 435 + C6 -70
2 x Volvo PV -65
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Muutoskatsastus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com
Theme xand created by spleen.