Garage  Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 

Laakerimurujen vaellus moottorissa

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Yleinen
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
bda12



Liittynyt: 15 Kes 2007
Viestejä: 384
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Su Kes 03, 2018 8:56 pm    Viestin aihe: Laakerimurujen vaellus moottorissa Vastaa lainaamalla viestiä

Yksi kiertokangen laakeri hajosi, osin mureni öljypohjaan ja pumppukin kerkis imeä siruja, mutta eikö ö-suodatin ole seuraavana.
Kysymys
Pysähtyykö murenet suotimeen jolloin ö-jäähdytin ja siitä eteenpäin säily puhtaana??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
TAp



Liittynyt: 22 Tou 2006
Viestejä: 56
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Su Kes 03, 2018 9:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko lauhdutin kytketty ennen vai jälkeen suodattimen ?
Tavalliset ryöstölaipat ottaa öljyn lohkon tai kenttiläisessä (&TC) pumpun liitännän ulkokehältä ja syöttää jäähtynyttä suodattimeen. Koneen pääkanavaan menee aina siitä keskireiästä.
.
Toinen juttu, vaikka on ollu lauhdutinulostulo pumpusta tms, niin suodaytimissa on pohja/tukos venttiili, joka päästää kierton ohi, jos suodatin on tukossa, ja valitettavasti myös jos öljy on kylmänä jäykkää....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Yleinen Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com
Theme xand created by spleen.