Garage  Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 

muutoskatsastuksessa vaadittavia papereita.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Muutoskatsastus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Viliz



Liittynyt: 12 Maa 2012
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: Su Maa 18, 2012 2:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin 1.6l taunuksen johon on vaihdettu 2.0l moottori ilman muutoskatsastusta. Ja tarkoitus olisi ottaa tästä taunuksesta omaan projektiin moottori. Joten kelpaako katsastusmiehelle todisteeksi taunuksen rekisteriote ja selitys että taunukseen josta moottorin otin on vaihdettu vaihtomoottori joskus ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ohc
Moderaattori


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 320
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: Pe Maa 23, 2012 11:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viliz kirjoitti:
Ostin 1.6l taunuksen johon on vaihdettu 2.0l moottori ilman muutoskatsastusta. Ja tarkoitus olisi ottaa tästä taunuksesta omaan projektiin moottori. Joten kelpaako katsastusmiehelle todisteeksi taunuksen rekisteriote ja selitys että taunukseen josta moottorin otin on vaihdettu vaihtomoottori joskus ?


Ei sitä katsastusmiestä kiinnosta mistä se "projekti autosi" kone on peräisin. Projekti autosi vaan vastaamaan kaikilta osin 2.0 mallia ja siinä se.
_________________
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Sultzi
V.I.P


Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä: 791
Paikkakunta: Kalvola

LähetäLähetetty: La Maa 24, 2012 12:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.
_________________
Sodat sodittu
www.esapeltonen.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ohc
Moderaattori


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 320
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: La Maa 24, 2012 4:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sultzi kirjoitti:
Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.


Taitaa olla taas näitä konttori kohtaisia juttuja. Ei tääläpäin ole ainakaan minulta koskaan kyselty mistä vaihdettu osa on ja aika monta muutoskatsastusta tullut kuitenkin tehtyä.
_________________
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Dogi



Liittynyt: 25 Maa 2014
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: Ma Hei 14, 2014 11:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä olis jossain välissä tarkoitus ruuvata alkujaan litraseen ankkaan 1,3 crossflow tekniikka. Jos tällaiseen olis papereita niin olis tervetullutta. Smile Muutenkin tietämystä tietysti levyjarruista eteen jne. tullaan tarvitsemaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esco68



Liittynyt: 17 Lok 2009
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 7:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin, käytetääs tätä topiccia, kun uutta en viitsi tehdä...

Eli taaspa kysymyksiä mk1 Escortiin liittyen ja muutoskatsastukseen.
Kysymys siis kuuluu, että mikä on mk1 Escortin mallisarjan moottoreista painavin ja paljonko sen paino on? Netistä hieman koitin etsiä, mutten löydänyt mitään järkevää. +20% taitaa saada olla koneen paino verrattuna mallisarjasta painavimpaan koneeseen nähden.

Olettekos punninneet moottoreita koskaan? Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TAp



Liittynyt: 22 Tou 2006
Viestejä: 45
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 9:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuollahan se on, linkki lappuseen jossa myös painot:
http://www.finnishclassicfords.net/forum/viewtopic.php?t=3638
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esco68



Liittynyt: 17 Lok 2009
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: To Hel 02, 2017 9:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TAp kirjoitti:
Tuollahan se on, linkki lappuseen jossa myös painot:
http://www.finnishclassicfords.net/forum/viewtopic.php?t=3638


Ai perhana, katos vaan! Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Renton



Liittynyt: 19 Hel 2017
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: Ke Hel 22, 2017 8:22 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sultzi kirjoitti:
Kyllähän niitä kiinnostaa muutettujen osien alkuperä, eli juuri moottori jne. Itse usein merkannut vain että koottu omista osista tai ostettu yksityiseltä osina. Tai jotain vastaavaa.


Eikö tää ns. omavalmistemoottorina ilmoittaminen ole nykyisin aika yleistä. Esim. jos on tarvis penkittää vakiota hitusen alemmat tehot moottorista että päästään tehorajoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    FinnishClassicFords Foorumin päävalikko -> Muutoskatsastus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen,
Päivittänyt, Lurttinen www.phpbbsuomi.com
Theme xand created by spleen.